Amsterdam,– De Friese couturier Moniek Miedema, ontwerpster van haar eigen kledingmerk ByOni en Parfumerie Douglas, de Europese marktleider op het gebied van cosmetica hebben de handen ineen geslagen. Vanaf november zullen de ruim 2000 schoonheidsadviseurs van Parfumerie Douglas allemaal in de nieuwe kleding van ByOni gehuld worden. De nieuwe outfits (zwart, wit, modieus) worden deze maand aan het personeel van de beauty- en parfumerieketen uitgeleverd.
“Een droom die uitkomt, ik ben enorm trots”, glundert de Friese modeontwerpster. “De keuze van Douglas voor mijn merk ByOni bewijst dat vrouwen van alle leeftijden zich mooi en zelfbewust voelen in mijn ontwerpen. Tijdens de testfase heb ik enorm veel positieve reacties gehad, dat was geweldig.”
De schoonheidsadviseurs van Douglas zijn het visitekaartje van het bedrijf en staan dagelijks in contact met klanten. Voor dit intensieve contact met de klant is een representatieve look essentieel. Moniek Miedema sluit met haar ontwerpen van ByOni dan ook perfect aan bij de bedrijfsfilosofie van Parfumerie Douglas, waarbij kwaliteit altijd voorop staat.
Uiteraard stelt Douglas strikte eisen aan de outfits voor haar schoonheidsadviseurs. De kleding moet onder andere zwart met wit zijn, maar ook modieus en van hoogwaardig materiaal. Moniek: “De kleding moet lekker draagbaar en kwalitatief hoogwaardig zijn. Het mag bijvoorbeeld niet kreuken, moet mooi blijven, ook na intensief gebruik.”
Het resultaat mag er zijn. Prachtige viscose jurken van het meest natuurlijke en gerecyclede, zachte, maar kwalitatief hoogwaardig materiaal, afgebiesd met een crèmekleurig biesje en vier crèmekleurige paspolzakjes. Naast de jurken ontvangen alle schoonheidsadviseurs ook zwarte tops met een witte baan en elegante strikjes erop.
Posted on november 21, 2016
0