Sander en Esmee staan in tv-avond ‘Jij&Ik’ op 14 juni

Posted on april 20, 2017

0



Vanmorgen kwam Tooske met taart naar Friesland. En met een prachtig bericht voor Esmee Metz en haar vader Sander. Dochter en vader staat als eerste in de tv-avond ‘Jij&Ik’, die de EO organiseert voor War Child op woensdag 14 juni 2017 op NPO 1. De video van de twee scoorde met een dikke 23.000 views het beste.

Met ‘Jij&Ik’ laten we zien hoe belangrijk de band tussen ouders en kinderen is. Samen muziek maken en zingen verbindt. Tijdens de tv-avond ‘Jij&Ik’, die de EO organiseert voor War Child op woensdag 14 juni 2017 op NPO 1, laten ouders en kinderen zien hoe sterk hun band is. En zingen ze voor alle kinderen en ouders in oorlog.

Esmee en Sander doen mee met “Jij en ik” voor War Child!
Esmee: Hallo allemaal. Papa en ik doen mee met de auditie van “Jij en ik” voor War Child 2017. Wij kunnen dan een optreden winnen op de televisie. Het filmpje met de meeste likes (duimpjes) en views mag sowieso een optreden doen. Dus klik snel op de youtube link en like de video. Helpen jullie ons? 5000 👍 zou geweldig zijn. Alvast heel erg bedankt voor het delen en voor de likes!
Hello everybody. Me and my dad do the audition of “You and me” for War Child 2017 (Foundation). We can win a performance on television. The video with the most likes (Thumbs) wins a performance. Just click on the youtube link and please like the video. Can you help us? 5000👍 would be very nice! Thank you very much for sharing and like!

Posted in: ameland actueel