Browsing All Posts published on »maart 28th, 2013«

Workshops Fotograferen en Schilderen op Ameland

maart 28, 2013

0

Workshops Fotograferen en Schilderen op Ameland Nes. – Op Ameland kunt u workshops fotograferen en of schilderen volgen bij rekreatie.nl. Fotograaf en docent creatieve vakken Jan Spoelstra organiseert deze creativiteiten. Hieronder stelt hij zich voor: Mijn naam is Jan Spoelstra, geboren op Ameland, als professioneel fotograaf werk ik o.a. voor veel landelijke media. Als  fotograaf ben ik bij elke opdracht weer blij van fotograferen te houden. Deze liefde hoop ik ook bij u aan te treffen en uit te breiden. Daarnaast ben ik een bevoegd docent in de creatieve vakken  Fotograferen of schilderen is niet moeilijk. Goed fotograferen of schilderen is dat wel, maar is deels aan te […]